tutorial

How to make it – shirt met gestrikte schouders

De lente staat te popelen om eraan te beginnen. Dit hebben we vorige weekend met z’n allen kunnen merken.
Krijgen jullie ook al zo’n zin om die lange mouwen op te bergen en de zomerkledij boven te halen? Ik in elk geval wel. Althans … afgelopen weekend toch. (Vandaag heb ik te kampen met een hevige buikgriep, dus een extra trui is voor mij vandaag meer dan welkom)

Vorige zomer naaide ik een paar shirts met gedeeltelijk open schouders. Rugpand en voorpand hangen aan elkaar met behulp van een paar strikjes.

Voor wie de werkbeschrijving vorig jaar gemist heeft of de workshops niet kon bijwonen, heb ik vandaag goed nieuws. Hieronder vind je de link terug naar de werkbeschrijving.
Damesshirt met gestrikte schouders

Indien er dit jaar terug interesse is om een workshop bij te wonen om dit shirt te maken, laat het me dan weten via mail naar info@destoffengalerij.be . Dan kijken we om deze terug op de kalender te zetten.

Ik wens jullie in elk geval veel naaiplezier toe. En spam onze facebookpagina en/of instagrampagina met jullie shirts – liefst ook met onze stofjes 😉

21

196

Geef een reactie

